Friday, August 1, 2014

#MH17 : DS ROSMAH TERUS DIJADIKAN TEMPAT BERSANDAR



Di saat kaum keluarga mangsa MH17 meratapi dan bersedih ke atas pemergian keluarga mereka, tiada tempat yang lebih meyakinkan selain daripada dapat berkongsi perasaan dengan isteri Perdana Menteri, Datin Seri Rosmah Mansor.






Dari tragedi kehilangan MH370 sehingga MH17 ditembak jatuh, DS Rosmah bukan saja sentiasa mendampingi suaminya untuk memberi semangat dan kekuatan menghadapi situasi cemas ini, tetapi beliau juga telah mendampingi keluarga-keluarga mangsa.

Berkongsi kesedihan dan mendengar keluhan mereka, DS Rosmah ibarat seorang ibu yang setia mendengar ratapan kesedihan dan membenarkan bahunya dikongsi untuk mencurahkan airmata. Memandangkan beberapa gambar yang dikongsi, raut wajahnya yang turut merasai kesedihan mereka.




Adik Nur Diyana Yazeera Yazeli, anak kepada ketua pramugari MH17, telah dijemput ke Seri Perdana bersama-sama Perdana Menteri dan isterinya. Di dalam twitternya, Nur Diyana  berkongsi pengalaman yang dianggap sangat bermotivasi dan penuh kasih sayang dari PM dan isterinya.

Di mana harus mereka mengadu lagi dan di mana mereka mampu berkongsi kesedihan jika tidak kepada seorang ibu... ibu mereka kini adalah DS Rosmah Mansor.



No comments:

Post a Comment