Saturday, March 1, 2014

#CMF4KAJANG : BERKHIDMAT UNTUK RAKYAT KAJANG

Semua telah ketahui pencalonan Datin Paduka Chew Mei Fun mencabar DS Anwar Ibrahim di PRK Kajang yang dijadualkan pada 23 Mac nanti.

Pencalonan DP Chew Mei Fun telah diumumkan oleh Timbalan Perdana Menteri dan ini adalah harapan dari calon;



Setakat hari ini, calon BN ini telah mendapat sambutan penduduk Kajang dan ada di antara mereka telah mula menunjukkan sokongan serta keyakinan mereka. Nampaknya latarbelakang calon yang pernah menjadi MP di PJ Utara, telah menanam keyakinan rakyat Kajang bahawa seorang wanita dengan raut wajah keibuan lebih dipercayai dan mampu membela rakyat.

Walaupun pihak pembangkang terutama DAP pernah menggelar DP Mei Fun sebagai MP Longkang, tetapi tidak ramai mengetahui kisah sebenar ejekan mereka itu. Tony Pua memandang remeh usaha-usaha DP Mei Fun kerana sanggup turun padang sehingga selesaikan masalah longkang. Usaha ini yang menyebabkan Tony Pua menggelarnya MP Longkang.

DP Mei Fun bukan orang baru dalam MCA malahan pengalaman dan hubungan dengan pemimpin-pemimpin tinggi negara juga satu kelebihan kepada rakyat Kajang seandainya beliau berjaya memenangi PRK Kajang nanti.

Bayangkan... seorang yang mempunyai 'track record' pengalaman berkhidmat untuk rakyat serta hubungan baik dengan pemimpin-pemimpin negara dan parti diberi peluang menduduki DUN Kajang. Yang pasti, suara kita akan pasti dibawa ke atas dan keadaan Kajang akan lebih sempurna tanpa menghadapi musibah dan kesusahan yang dialami semenjak PKR mengambil alih.

No comments:

Post a Comment